Kotimainen perheyritys - Aina 100% aitoustakuu - Klarna maksuvaihtoehdot

Tilaus ja Toimitusehdot

Tuotteemme ovat käytettyjä ja uusia. Käytettyjen tuotteiden osalta on käytössä marginaaliverotus jolloin hintoihimme ei lisätä vähenettävää arvonlisäveroa. Uusissa tuotteissa on arvolisävero 24% sisällytetty valmiiksi tuotteen hintaan, poikkeuksena uudet myyntitili tuotteet joissa arvolisäveroa ei ole.

Käyttöehdot: 

Lux Boutique verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa ja ulkomailla. Pidätämme kaikki oikeudet muuttaa ehtoja, toimitushintoja ja hintoja.

Tilaukset

Tuotteet kerätään verkkokaupan valikoimasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Vahvistamalla tilauksen hyväksyt nämä ehdot, tuotteiden hinnoittelu ja toimituskulut. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle Sähköpostivahvistuksen. Sähköpostivahvistus toimitetaan, jos sähköpostiosoite on annettu tilauksen vahvistamisen mennessä. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys meihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lux Boutique yleiset ehdot.

Toimitus

1.Toimituskulut määräytyvät valitun toimitusmenetelmän mukaan. 

2 .Kaikkien tilausten toimituskulut ovat 20 euroa Suomessa, 40 euroa Euroopassa. Joidenkin tuotteiden kohdalla lähetämme tuotteen kirjattuna Postin kautta, tässä tapauksessa Lux Boutique vastaa ylimääräisestä kulusta.

Jos valitset noudon Showroomista, pitää tilaus noutaa 10 vuorokauden kuluessa, mikäli ette voi noutaa tässä ajassa niin ota yhteyttä tai valitse DHL toimitus tilaukseen.

Toimitusaika

Tilauksia lähetetään työpäivien aikana. Tilaukset toimitetaan normaalisti 2-5 työpäivän sisällä kotiovelle saakka Suomessa. Euroopan maihin toimitus normaalisti kestää 4-8 työpäivää.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautuskäytäntö

Showroom ostoksille ei ole palautus tai vaihto oikeutta.

Netistä tilattaessa tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu. Tuote palautetaan täydellisenä kokonaisuudessaan siinä pakkauksessa, missä tuote on toimitettu ja  täysin samassa kunnossa kuin ostettaessa. Tuotteessa olevia kiinnitettyjä tuotetieto/hinta etikettejä ei saa leikata tai muuten poistaa. Poistettu etiketti on ostopäätös. Ehtojen vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä.

Asiakkaalla ei ole oikeutta ottaa tuotetta käyttöön ennen tuotteen palautusta ja tuote tulee pitää olennaisesti muuttumattomana. Jos palautettua tuotetta on käytetty, Lux Boutiquella on oikeus pidättää tuotteen hinta kokonaisuudessaan sekä toimituskulut. Jos tuotteen arvo on alentunut esim. likaantumisen tai käyttöönoton takia, vähennetään arvon menetys palautuksen summasta. 

Asiakas vastaa palautettavan tuotteen aiheuttamista postitus- ja käsittelykuluista. Ota meihin yhteyttä ennen palautusta.

Lux Boutiquella on oikeus peruuttaa tilaus jos tilaus tai jokin sen tuotteista on mahdoton toimittaa. Tällöin asiakkaalle hyvitetään peruutettavista tuotteista jo suoritetut maksut.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostitse tilausvahvistuksen. Tilauksen vahvistamisen tai maksamisen jälkeen tilaukseen ei voi tehdä enää muutoksia, eikä sitä voi peruuttaa.

Lux Boutique ei vastaanota postiennakolla toimitettuja palautuksia.

Lunastamaton paketti

Huomioihan, että jo lähetetyn paketin noutamatta jättäminen ei ole sama kuin asiakaspalautus. Näistä veloitamme 50 euron käsittelymaksun riippumatta tilauksen arvosta.

Toistuvat Palautukset

Tarjoamme joustavat palautushedot, jotta ostoskokemuksesi on miellyttävä. Seuraamme kuitenkin toistuvia palautuksia ja pidätämme oikeuden hylätä tilaus jos palautukset ovat toistuvia.

Ongelmatilanteet

Mikäli paketti on vaurioitunut tai kadonnut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio toimitustavan logistiikkayhtiölle. Ilmoita meille viipymättä vähintään 14 päivän kuluessa – jos tuote on vaurioitunut tai kadonnut kuljetuksen aikana. 

Verkkokauppa vastaa myytyjen tuotteiden virheistä sovellettavan lain mukaisesti. Ota yhteyttä verkkokaupan asiakaaspalveluun heti reklamoinnin yhteydessä. Kuluttajalla on oikeus nostaa riita kuluttajariitalautakunnassa riitatapauksissa.

Lahjakortti